Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Development of pharmacophore-guided molecular docking protocol for design of SARS-CoV-2 main protease inhibitors
Klenor, Mikuláš ; Lepšík, Martin (vedoucí práce) ; Riedlová, Kamila (oponent)
Covid-19 je vysoce nakažlivé onemocnění, jehož původcem je koronavirus SARS-CoV-2. Tato nemoc způsobila globální pandemii a mezi lety 2020 a 2022 si vyžádala přes 6 milionů lidských životů. Vedle očkování proti SARS-CoV-2 přispívajícímu k prevenci vážných průběhů onemocnění představuje použití antivirotik důležitý přístup k léčbě Covid-19. Ověřeným terapeutickým cílem vývoje antivirotik je hlavní proteáza viru SARS-CoV-2 označovaná jako Mpro . Ačkoli bylo navrženo mnoho inhibitorů, z nichž jeden (prodávaný jako Paxlovid) se již používá v klinické praxi, stále přetrvává potřeba vývoje nových výpočetních metodologií pro učinnější návrh nových látek. Tato práce používá pro návrh inhibitorů tzv. farmakofory. Nejprve jsme prozkoumali 298 struktur komplexů Mpro s inhibitory, které byly získány z databáze proteinových struktur (Protein Data Bank; PDB). Definovali jsme 6 skupin látek vázajících se do aktivního místa proteinu odlišnými vazebnými módy. Na základě těchto skupin jsme vytvořili 6 unikátních farmakoforových hypotéz. Ty jsme využili při molekulárním dokování, jehož účinnost byla kvantifikována měřením směrodatné odchylky (angl. root-mean-square deviation, RMSD) generovaných konformací vůči nativním konformacím. Prezentovaný protokol zachytil 177 z 213 ligandů, které se přirozeně vázaly do...
Zpracování zákaznických dat a jejich využití
Bartelová, Jana ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Sládková, Pavlína (oponent)
Tématem diplomové práce je sběr, analýza a využití zákaznických dat v podniku pro účely marketingu. Získaná data o zákaznících slouží jako vstup pro analytické procesy, které produkují relevantní informace využívané při tvorbě cílených marketingových kampaní. Vzhledem k tomu, že bez poznání a identifikace potřeb zákazníků se dnes podnik neobejde, je teoretická část zaměřena především na metody analýzy dat jako je segmentace, profilace, skórování zákazníka a výpočet hodnoty zákazníka. Významnou částí teoretického celku je webová analytika, která sleduje a sbírá data o chování zákazníka na webových stránkách. Praktická část práce je postavena na případové studii internetového obchodu, ve které jsou identifikovány a řešeny problémy konkrétního podniku při realizaci e-mailingu. Nástroj Silverpop Engage přináší nové možnosti v souvislosti s využitím zákaznických dat a je podpůrnou technologií, která pomáhá nalezené nedostatky odstranit. Hlavním cílem práce je ukázat nové možnosti realizace e-mailových kampaní s využitím behaviorálních dat a popsat způsoby využití zákaznických dat pro různé typy kampaní.
Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Pavel, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá metodami pro lepší poznání zákazníků internetového obchodu. Souhrnně se tato problematika označuje Customer Intelligence. Jedná se o prostředky, které mají za úkol zvýšení hodnoty jednotlivých zákazníků pro společnost. Základem je využití časem nahromaděných dat o klientech k získání potřebných informací. Práce si klade za cíl vytvořit systém Customer Intelligence uzpůsobený potřebám společnosti. Pro internetového prodejce je nutné do systému zapojit také webovou analytiku. V teoretické části je objasněno postavení a význam Customer Intelligence v rámci informačního systému podniku. Dále je zde probrána hodnota zákazníka. Je postupováno od základních způsobů stanovení hodnoty zákazníka, před jeho celoživotní hodnotu pro společnost až po možnosti skórování zákazníků. Praktická část práce pojednává o prováděných analýzách zákaznických dat, jež jsou hlavními podklady pro realizaci Customer Intelligence řešení. Je vysvětleno, jak bude s těmito získanými informacemi nakládáno. V závěru je popsána technická realizace a problémy, které bylo nutné během implementace vyřešit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.